Ambient marketing

Powstałe w dobie współczesnych czasów takie formy promocji jak: marketing internetowy, partyzancki, wirusowy, gry marketingowe jak również buzz oraz e- mail marketing to przykłady tzw. ambient marketingu, zwanego także marketingiem niestandardowym. Poza wyżej wspomnianymi, przejawia się on również poprzez reklamy widoczne w tramwajach, metrach, autobusach, czy taksówkach. Dotyczyć jednak może każdego innego środka komunikacji miejskiej, ponadto zauważyć możemy go również na wszelkiego rodzaju przystankach, jak również w szkołach, lokalach, klubach.

Nie sposób się więc dziwić, że ambient marketing jest bardzo chwytliwym tematem na szkoleniach. Stanowi on bowiem niezmiernie ciekawy rodzaj promocji, który pozwala na szybkie dotarcie do odbiorcy, nawet wówczas, gdy nie ogląda on reklam w telewizji czy Internecie.

Jednak to, w jaki sposób efektywnie wykorzystać korzyści płynące z tego rodzaju reklamy są już osobą kwestią. Warto zatem zajrzeć do szerokiej oferty szkoleniowej, która pobudza kreatywność oraz sprawia, że poznajemy kolejne, nieznane nam do tej pory formy promocji.